.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصويب 117 ميليارد تومان بودجه سال جديد شهرداري رشت

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر رشت گفت: بودجه شهرداري رشت در سال 89 به ميزان 117 ميليارد و 944 ميليون و 700 هزار تومان تصويب شده است.

به گزارش فارس، غلامرضا خاكسار در جلسه شوراي اسلامي اين شهر افزود: با توجه به اينكه شهرداري رشت در بودجه پيشنهادي خود 130 ميليارد تومان را پيش‌بيني كرده بود، اما پس از بررسي و تغييرات به عمل آمده اين مقدار به 117 ميليارد و 944 ميليون و 700 هزار تومان تصويب نهايي شد.
وي ادامه داد: كليات بودجه جاري، عمراني و درآمدي شهرداري رشت به صورت كامل جمع‌آوري شده و در كتابچه به صورت مشخص در اختيار اعضاي شورا قرار گرفته است.
خاكسار تصريح كرد: بعد از تعطيلات در هفته نخست سال جديد جلساتي با سازمان‌هاي تابعه برگزار مي‌شود و كليات بودجه آنها مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
وي با اشاره به اينكه در سال جديد اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام در اولويت كار است، اظهار داشت: در سال جديد 80 درصد اعتبار براي پروژه‌هاي نيمه تمام درنظر گرفته شده تا سال آينده اين پروژه‌ها به اتمام برسد.
رئيس شوراي اسلامي شهر رشت نيز در اين جلسه گفت: طي يك سال كاري با همت والاي همه همكاران پروژه‌هاي بزرگي را مورد بحث و بررسي قرارداده و به تصويب رسانده‌ايم.
موسي ناصح افزود: با همكاري مسئولان استاني و نمايندگان مجلس بسياري از پروژه‌هاي رشت ماندگار شد و به ثبت رسيد.
وي قطار شهري، نهضت آسفالت و بسياري از پروژه‌هاي ديگر در سطح شهر نظير اجرايي شدن پل‌هاي همسطح و غيرهمسطح را از اقدام‌هاي اين دوره از شورا بيان كرد.
ناصح خاطرنشان كرد: اميدواريم مانند سه سال گذشته اين شورا در سال جديد اتمام پروژه‌هاي مصوب شده را جشن بگيرد و با عملياتي شدن بودجه‌اي كه به تصويب رسانده، نتيجه كار خود را ببيند.
رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر رشت نيز در اين جلسه گفت: با گذشت كمتر از يك دهه رشد بسيار مناسب بودجه را با توجه به افزايش جمعيت و ميزان درآمد مشاهده مي‌كنيم.
محمدحسن عاقل‌منش افزود: در بودجه سال جديد بايد در اعتبارات سازمان‌هاي شهرداري بحث تنديس‌ها ديده شود، زيرا بيشتر ميدان‌هاي شهر خالي از نمادين و تنديس‌ها است.
وي با اشاره به طرح دروازه باران گفت: نتوانستيم در برخي از سرفصل‌ها بودجه‌اي را براي اجراي اين طرح پيش‌بيني كنيم و رسالت خود را در اين زمينه انجام دهيم.
عاقل‌منش با اشاره به اينكه سال 89 سال ايجاد زيرساخت‌هاي فرهنگي است، اظهار داشت: اميدوارم بتوانيم در يك برنامه حساب شده اين مهم تحقق يابد و به نظر من بايد تغييرات كوچكي در برخي از آيتم‌ها انجام دهيم.
رئيس كميسيون بهداشت و محيط زيست شوراي شهر رشت نيز با اشاره به طرح دروازه باران اين شهر كه قرار بود با آيات قرآني نوشته و در مدخل ورودي شهر نصب شود، خاطرنشان كرد: گيلان و شهر رشت استان و شهري قرآني است.
حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه افزود: در بحث قرآني در سطح جهاني نيز حرف براي گرفتن داريم و از حافظان قرآني نظير حسن رجبي، اميرحسين اميري و مصطفي‌پور بهره‌مند هستيم كه به بركت قرآن در زمينه علمي نيز موفق هستند.
وي با بيان اينكه دروازه قرآن از دور دوم شورا به تصويب رسيده است، تصريح كرد: تاكنون بودجه‌اي براي آن لحاظ نشده است در حالي كه اين بحث در رسانه‌ها و محافل مختلف از طرف شورا مطرح شده و به همين دليل نياز است براي عملياتي شدن آن اقدام شود.
رئيس كميسيون عمران و توسعه شهري شوراي شهر رشت نيز گفت: حسن خوب شورا نتيجه حاصل از چند فكر و عقيده در تصميمي واحد بوده و شورا از نظر علمي، فني و فكري وسيع و گسترده است.
هادي رمضاني افزود: 65 درصد اعتبارات سال جديد به بحث عمراني شهر تعلق دارد و اميدواريم بتوانيم مشكلات عمراني شهر را برطرف كنيم.
وي با اشاره به بحث دروازه باران گفت: دروازه ورودي شهر رشت با طرح زيبايي در طراحي پيش‌بيني شده كه بايد شعاع فضاي مدخل ورودي شهر نيز داراي منظره زيبايي باشد، ولي اين مسيرها وضعيت نامطلوبي دارد و لازم است كه از طرف سازمان پارك‌ها و خدمات شهري مورد بررسي قرار گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.